Moi!

Mä oon siis tällänen 13 w tyttö Hämeenlinnasta päin jonka nimi on Loviisa alias Lolli ja tänne siis olis tarkoituksena julkaista mun novelleja ja runoja (+yms.), mut mä en oo saanu viel yhtäkään valmiiksi joten saatte odotella vielä vähän aikaa.

Varmaan lähiaikoina mä julkasen tänne yhen mun koulussa kirjottaman tarinan mut mun pitää eka kirjottaa se koneelle ja parannella sitä joten siinäkin menee vielä aikaa. Tarinan alkuperänen nimi on Valhe, mut mä ajattelin muuttaa sen koska se oli koulusta annettu otsikko.

Jotkut näistä mun novelleista mä varmaan saatan joskus kirjottaa mun kaverin kanssa joten sitäkään ei tartte ihmetellä jos se ei oo täysin mun oma ;)

Sit viel muutama fakta musta ja siitä miten mä kirjotan:
-olen 13 w
-kuuntelen mm. Cascadaa, Akonia, An Cafea, Pit bullia ja radioista NRJ:tä
-harvoin osaan olla täysin normaali ihminen
-kirjoitan aika paljon surullisia tarinoita mutta kyllä muutama iloinenkin varmasti löytyy ;)
-minulla on 5 hyvin tärkeää ystävää + 1 hyvin tärkeä ihminen elämässäni
-ei kai muuta O.O

~Lolli, Laamojen Kingi